


ویدیوکست یونیتی تاک قدمی متفاوت در مسیر گسترش ارتباطات و شبکهسازی است. فرصتی برای یاد دادن و یاد گرفتن و موقعیتی برای گوش سپردن به متخصصان حوزههای مختلف …
یونیتی تاک زیرمجموعهای است که به مجموعه یونیتی ایونت برای رسیدن به اهداف اصلی خود کمک شایانی کرده و امیدواریم تا برای شما مخاطبان عزیز نیز جذاب و ارزشمند باشد.
بخش کوتاهی از هر ویدیو را میتوانید در اینستاگرام یونیتی مشاهده کنید.


قسمت اول
اولین اپیزود یونیتی تاک با حضور جناب آقای حسنعلی ضاد
با موضوع اهمیت ارتباطات در بازاریابی
در این اپیزود از ویدیوکست یونیتی تاک و به عنوان اولین اپیزود، میزبان جناب آقای حسنعلی ضاد بودیم که در آن در مورد اهمیت ارتباطات در بازاریابی، گفتگویی گرم، صمیمانه و قابل تامل شکل گرفت.


قسمت دوم
اپیزود دوم یونیتی تاک با حضور جناب آقای دکتر بابک کاظمی با موضوع چیستی کلمه برند و معنای آن
در دومین اپیزود یونیتی تاک، میزبان جناب آقای دکتر بابک کاظمی هستیم که در گفتگویی تخصصی و در عین حال ساده و صمیمانه به بررسی معنای درست واژه برند، برندینگ و مفاهیم مرتبط با آن پرداختهایم.
دایره واژگانی که مفهوم هر یک از آنها رابطه مستقیمی با برداشت مخاطب از آن خواهد داشت.


قسمت سوم
اپیزود سوم یونیتی تاک با حضور آقای تجلی با موضوع دنیای طراحی و دیزاین
در سومین اپیزود از یونیتی تاک، میزبان جناب آقای فواد تجلی هستیم که در گفتگویی صمیمانه اما کاملا تخصصی به بررسی دنیای دیزاین و مفاهیم مرتبط با آن پرداختهاند و سوالات زیادی را پاسخ در قالب این گفتگو پاسخ دادند.


قسمت چهارم
اپیزود چهارم یونیتی تاک با حضور آقای برزگر با موضوع لیدرشیپ در بازاریابی
در چهارمین اپیزود از یونیتی تاک، میزبان جناب آقای فراز برزگر هستیم که در گفتگویی صمیمانه اما کاملا تخصصی به بررسی لیدرشیپ در بازاریابی و مفاهیم مرتبط با آن پرداختهاند و سوالات زیادی را پاسخ در قالب این گفتگو پاسخ دادند.


قسمت پنجم
اپیزود پنجم یونیتی تاک با حضور خانم حبیبی با موضوع تحقیقات بازار
در اپیزود پنجم یونیتی تاک میزبان سرکار خانم سوده حبیبی، همبنیانگذار و مدیرعامل شرکت ReWise، بودیم و در مورد تحقیقات بازاریابی گفتگویی صمیمانه و در عین حال تخصصی داشتیم.


قسمت ششم
اپیزود ششم یونیتی تاک با حضور آقای خوارزمی با موضوع مارکتینگ در صنعت خودروسازی
در اپیزود ششم یونیتی تاک میزبان جناب آقای خشایار خوارزمی، مدیر مارکتینگ برند فونیکس هستیم و گفتگوی تخصصی و جالب توجهی در مورد مارکتینگ در صنعت خودروسازی داشتیم.


قسمت هفتم
اپیزود هفتم یونیتی تاک با حضور آقای هاشم پور با موضوع مدیریت آژانس تبلیغاتی
در اپیزود هفتم یونیتیتاک، میزبان جناب آقای امید هاشمپور، مدیرعامل آژانس 1001 برندینگ هستیم.
ایشان با سابقهای درخشان از همکاری با شرکتهایی نظیر رامک، گروه صنعتی زر، هلدینگهای بان و DNA UNION، به عنوان یکی از چهرههای برجسته و تأثیرگذار در مدیریت آژانسهای تبلیغاتی شناخته میشوند.


قسمت هشتم
اپیزود هشتم یونیتی تاک با حضور آقای حسین پور با موضوع فناوری بازاریابی
در اپیزود هشتم یونیتیتاک، میزبان جناب آقای شاهین حسینپور هستیم.
ایشان با تجاربی ارزنده در حوزه فناوری بازاریابی در شرکتهای مختلف و نگارش چند جلد کتاب و همچنین حضوری مستمر در زمینه مارکتینگ به چهرهای شاخص و برجسته تبدیل شدهاند. در همین راستا گفتگویی قابل تامل و البته صمیمانه با آقای حسینپور داشتیم.


قسمت نهم
اپیزود نهم یونیتی تاک با حضور آقای چمنی با موضوع بازاریابی در صنعت مد و فشن
در اپیزود نهم یونیتیتاک، میزبان جناب آقای محمودرضا چمنی هستیم و از تجربیات متنوع و ارزشمند ایشان در حوزههای استراتژی و مارکتینگ بهرهمند میشویم.


قسمت دهم
اپیزود دهم یونیتی تاک با حضور آقای روستا با موضوع بازاریابی و تبلیغات
در این قسمت از یونیتی تاک، میزبان جناب آقای امید روستا ، با بیش از یک دهه تجربه در حوزه بازاریابی زنجیرهای و تبلیغات تجاری هستیم.
ایشان در این گفتگوی صمیمانه، تجربیات ارزشمند خود را در زمینههای مختلف بازاریابی و تبلیغات به اشتراک گذاشته و از چالشها و فرصتهای این حوزه برایمان گفتهاند.


قسمت یازدهم
اپیزود یازدهم یونیتی تاک با حضور آقای لامعی با موضوع تجربه مدیریت
در این قسمت از یونیتی تاک، میزبان جناب آقای مصطفی لامعی با بیش از 15 سال تجربه در حوزه بازاریابی و فروش B2B هستیم. ایشان در این گفتگوی صمیمانه، تجربیات ارزشمند خود را در زمینه خلق هویت دیجیتال برای برندهای مطرحی همچون سولیکو کاله و همچنین ارتقای جایگاه اجتماعی رانندگان در شرکت شتابان با ما به اشتراک میگذارند.


قسمت دوازدهم
اپیزود دوازدهم یونیتی تاک با حضور آقای شریفی با موضوع صنعت BTL
در قسمت دوازدهم یونیتیتاک میزبان آقای آریا شریفی، بنیانگذار و مدیرعامل آژانس تخصصی طرح ایده هستیم. ایشان با بیش از ۱۵ سال تجربه در حوزه BTL ، یکی از پیشگامان این صنعت در ایران به شمار میآیند و تجربه همکاری با بسیاری از برندهای مطرح FMCG را در کارنامه خود دارند.


قسمت سیزدهم
اپیزود سیزدهم یونیتیتاک با حضور آقای رضا امامی، معاون بازاریابی برند داریا
ایشان با بیش از 17 سال تجربه در صنعت فناوری، در این قسمت استراتژیهای مؤثر در بازاریابی و برندینگ را با ما به اشتراک میگذارند و از تجربیات خود در تبلیغات و فروش محصولات تکنولوژیک از برندهای بینالمللی تا برندهای داخلی میگویند.


قسمت چهاردهم
اپیزود چهاردهم یونیتی تاک با حضور جناب آقای علیرضا هنرکار، معاون بازاریابی آسان پرداخت
ایشان در این قسمت درباره چالشهای مدیریت برند، تیمهای بازاریابی و همچنین مشکلات جذب نیروی متخصص و مدیریت بازاریابی در شرایط ناپایدار اقتصادی صحبت میکنند.


قسمت پانزدهم


قسمت شانزدهم
اپیزود شانزدهم یونیتی تاک با حضور جناب آقای هادی فرصادی، مارکتینگ دایرکتور تکنولایف
در این قسمت، از تجربههای ارزشمند ایشان در دنیای بازاریابی و تبلیغات، بهویژه در حوزه فینتک و تجارت الکترونیک، خواهیم شنید.


قسمت هفدهم
اپیزود هفدهم یونیتی تاک با حضور خانم نیلوفر نگار، مدیر ارشد بازاریابی سام کافه
در این قسمت، دربارهی تجربههای ارزشمند ایشان در حوزه بازاریابی و بهبود تجربه مشتری صحبت خواهیم کرد.