درباره یونیتی ایونت

3

در سال‌های اخیر و در میان انبوه رویدادها، کنفرانس‌ها و سمینارهایی که اغلب به هدف آموزش و افزایش آگاهی و یا تبادل اطلاعات برگزار می‌شوند، خلاء وجود بستری برای برقراری ارتباط و ایجاد شبکه احساس می‌شد.

با توجه به همین امر و با هدف گسترش شبکه کاری فعالان عرصه دیجیتال مارکتینگ کشور، در سال 1397 آژانس تبلیغاتی بومرنگ رویدادهایی را با نام دورهمی DMM برگزار کرد که با استقبال بالایی مواجه شد و توانست در هفت دوره مستمر، انجمنی از متخصصان دیجیتال مارکتینگ را گرد هم آورد.

 

پس از یک وقفه پنج ساله و در سال 1402، دورهمی DMM این بار با نام مجموعه UNITY Event ، در ابعادی بزرگ‌تر و با هدف اجرای رویدادهای نتورکینگ در حوزه‌های مختلف، دوباره به این عرصه بازگشت.

در واقع یونیتی عنوان مجموعه رویدادهایی است که در راستای دور هم جمع کردن متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مختلف و ایجاد موقعیتی مناسب برای شبکه‌سازی و گسترش ارتباطات کاری فعالیت می‌کند.

 

این مجموعه شامل شش رویداد متمایز است که عبارتند از:

UNITY Marcom دورهمی فعالان حوزه بازاریابی و ارتباطات

UNITY HR دورهمی فعالان حوزه منابع انسانی

UNITY Sales دورهمی فعالان حوزه فروش

 UNITY Gameدورهمی صنعت بازی و گیمرها

UNITY Tech دورهمی فعالان حوزه فناوری اطلاعات

UNITY Pro دورهمی مدیران ارشد بخش‌های مختلف

 

ما برای اشاره به رویدادهای مجموعه یونیتی از عنوان «دورهمی» استفاده می‌کنیم. دلیل انتخاب واژه دورهمی، نوع برگزاری و ماهیت اجرای این رویدادها است که در عین حرفه‌ای بودن، صمیمانه نیز خواهند بود.

تیم اجرایی

M Safaei

میلاد صفایی

مدیر اجرایی
Pejman 1

پژمان پرستار

مدیر هنری
Matin 1

محمود متین

مدیر پروژه
زیر مجموعه‌های UNITY Event
6

UNITY Marcom

در حال برگزاری

3

UNITY HR

به زودی ...

4

UNITY Pro

به زودی ...

5

UNITY Sales

به زودی ...

2 1

UNITY Tech

به زودی ...

Unity Game

UNITY Game

به زودی ...