درباره یونیتی ایونت
در سالهای اخیر و در میان انبوه رویدادها، کنفرانسها و سمینارهایی که اغلب به هدف آموزش و افزایش آگاهی و یا تبادل اطلاعات برگزار میشوند، خلاء وجود بستری برای برقراری ارتباط و ایجاد شبکه احساس میشد.
با توجه به همین امر و با هدف گسترش شبکه کاری فعالان عرصه دیجیتال مارکتینگ کشور، در سال 1397 آژانس تبلیغاتی بومرنگ رویدادهایی را با نام دورهمی DMM برگزار کرد که با استقبال بالایی مواجه شد و توانست در هفت دوره مستمر، انجمنی از متخصصان دیجیتال مارکتینگ را گرد هم آورد.
پس از یک وقفه پنج ساله و در سال 1402، دورهمی DMM این بار با نام مجموعه UNITY Event ، در ابعادی بزرگتر و با هدف اجرای رویدادهای نتورکینگ در حوزههای مختلف، دوباره به این عرصه بازگشت.
در واقع یونیتی عنوان مجموعه رویدادهایی است که در راستای دور هم جمع کردن متخصصان و کارشناسان حوزههای مختلف و ایجاد موقعیتی مناسب برای شبکهسازی و گسترش ارتباطات کاری فعالیت میکند.
این مجموعه شامل شش رویداد متمایز است که عبارتند از:
UNITY Marcom دورهمی فعالان حوزه بازاریابی و ارتباطات
UNITY HR دورهمی فعالان حوزه منابع انسانی
UNITY Sales دورهمی فعالان حوزه فروش
UNITY Gameدورهمی صنعت بازی و گیمرها
UNITY Tech دورهمی فعالان حوزه فناوری اطلاعات
UNITY Pro دورهمی مدیران ارشد بخشهای مختلف
ما برای اشاره به رویدادهای مجموعه یونیتی از عنوان «دورهمی» استفاده میکنیم. دلیل انتخاب واژه دورهمی، نوع برگزاری و ماهیت اجرای این رویدادها است که در عین حرفهای بودن، صمیمانه نیز خواهند بود.
تیم اجرایی
میلاد صفایی
پژمان پرستار
محمود متین
زیر مجموعههای UNITY Event
UNITY Marcom
در حال برگزاری
UNITY HR
به زودی ...
UNITY Pro
به زودی ...
UNITY Sales
به زودی ...
UNITY Tech
به زودی ...
UNITY Game
به زودی ...